Een (dikke) acht van onze reizigers

Geplaatst op 7 juli 2016 09:05

In mei voeren – zoals ieder jaar – enquêteurs in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu mee op onze schepen, om onze reizigers vragen te stellen. Dit om de klanttevredenheid van de gasten te meten voor onze concessieverlener. Rapportentijd is altijd een spannende tijd. Voor het management, maar zeker ook voor onze medewerkers. Zij staan, dag in dag uit, klaar voor u als reiziger, om te zorgen voor een fijne en veilige overtocht. Ze geven informatie bij het boeken, ze helpen u aan boord als u niet zo goed ter been bent, ze houden de terreinen, salons en toiletten schoon, zorgen ervoor dat de boot op tijd vertrekt en voorzien u van een lekker kopje koffie. Maar hoe ervaart u dit als gast? Bent u tevreden (genoeg)?

Waardering en vertrouwen
Onze concessieverlener eist minimaal een harde acht als algemeen klantoordeel. In spanning keken we daarom uit naar de resultaten. Vorig jaar scoorden we immers nog een 7,9 op de lijn Terschelling. Zouden we erin geslaagd zijn dit te verbeteren? Ik hoef u niet uit te leggen, dat we enorm blij zijn met de prachtige 8,0 en de 8,2 die we van u kregen als algemeen oordeel op respectievelijk de lijnen Terschelling en Vlieland! Hieruit spreekt een blijk van waardering die ons goed doet en die ons vertrouwen geeft op de goede weg te zijn. Heel hartelijk dank hiervoor!

Ambitie
Natuurlijk gaan we met deze mooie cijfers niet op onze lauweren rusten. We hebben de ambitie om voorop te blijven lopen voor wat betreft gastvrijheid en innovatie. We zijn een modern bedrijf en willen zo goed mogelijk aansluiten bij de wensen van onze gasten. Vanzelfsprekend zijn er punten die verbeterd kunnen worden, ondanks deze mooie rapportcijfers. Daar gaan we ons de komende tijd in verdiepen, samen met onze medewerkers, klantenpanels en Raden van Advies. Onze passagier staat voorop. En dat willen we ook de komende jaren laten blijken.

Paul J.M. Melles Directeur

 

Foto: Marjet van Veelen

Foto: Marjet van Veelen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reageer op dit bericht

Wij stellen uw inhoudelijke reactie zeer op prijs. We lezen alle reacties maar kunnen niet garanderen dat op iedere reactie een persoonlijk antwoord volgt. Uw suggesties nemen we vanzelfsprekend mee in onze bedrijfsvoering. Reacties worden niet op dit Blogboek gepubliceerd.

Naam: *

E-mail adres: *

Reactie: